طراحی وبسایت شرکت دلفیران

شرکت آریا فزان خلیج فارس (دلفیران) یکی از بزرگترین واردکننده ماهیان زینتی، گونه های مرجانی و تجهیزات آکواریوم آب شور در ایران می باشد که فعالیت خود را از سال 1385 با مدیریت آقای اکبر گندم کار آغاز به کار کرده است. دلفیران با دارا بودن نمایندگی از بزرگترین شرکت ها و قطب های صنعت آکواریوم جهان مجموعه ای کامل و متنوع از محصولات مورد نیاز برای راه اندازی، نگهداری و دکوراسیون انواع آکواریوم آب شور را در اختیار دارد. به جرات می توان گفت شرکت آریا فزان خلیج فارس (دلفیران) حرفه ای ترین شرکت در زمینه راه اندازی و نصب آکواریوم های آب شور (به خصوص آکواریوم های تپه مرجانی) و فروش ماهی آب شور در ایران می باشد.

مشتری :
حامد صارمی
تاریخ :
14، مهر، 1397
وبسایت :
petshopdolfiran.ir
دسته بندی :
پتشاپ
Share Project:

تکنولوژی استفاده شده در وبسایت دلفیران

وبسایت شرکت دلفیران با استفاده از زبان های نشانه گذاری و برنامه نویسی HTML, CSS, Ajax, JAVASCRIPT,PHP  بر روی پایگاه داده My sqli توسعه یافته .

قالب وبسایت واکنش گرا بوده و به درخواست مشتری قالب وب اپلیکیشن برای دستگاه هایی با رزولوشن پایین تر از 644 پیکسل(انواع تبلت، گوشی موبایل و …) پیاده سازی شده است. درحالت وب اپلیکشن هنگامی که در مرورگر خود آدرس وبسایت را وارد می نمایید نمایی شبیه به اپلیکیشن به شما نمایش داده خواهد شد.

توضیح و تفسیر سیستم وبسایت دلفیران

در طراحی وبسایت شرکت دلیفیران 7 آیتم اصلی شامل خانه، فروشگاه، گالری، اخبار و مقالات، درباره ما و تماس با ما قرار داده شده که در زیر به توضیحات هر بخش به صورت مجزا می پردازیم!

صفحه اصلی

این آیتم همانند نقشه راه بوده و به این جهت در منو وبسایت قرار داده شده تا کاربر در هر قسمت از وبسایت که بود بدون نیاز به چند بار زدن دکمه بازگشت با فشردن دکمه صفحه اصلی به مبدا وبسایت که همان صفحه نخست می باشد بازگردد. البته این عملکرد بر روی لوگو وبسایت نیز قرار داده شده .

صفحه اصلی در وبسایت دلفیران از چندین بخش مختلف مانند :

اسلایدر ، باکس خدمات، مختصری درباره شرکت، نمونه کار ها، معرفی پرسنل شرکت و … به جهت دسترسی سریعتر کاربران به موارد موردنیاز خود طراحی و ایجاد گردیده است .

فروشگاه

با فشردن کلید فروشگاه در منو وارد فروشگاه وبسایت دلفیران خواهیم شد.

در بخش فروشگاه وبسایت سیستم دسترسی سریع از طریق دسته بندی و همچنین سیستم جست و جو محصولات قرار داده شده تا با استفاده از آن سیستم بدون اتلاف وقت به درخواست کاربر پاسخ دهد.

پس از پیدا کردن محصول مورد نظر با کلیک بر روی دکمه خرید و یا عکس محصول به صفحه محصول هدایت می شود.

فروشگاه-صفحه محصول

در صفحه محصول وبسایت شرکت دلفیران موارد متعددی به جهت راحتی کاربران طراحی و برنامه نویسی گردیده که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

در بالای صفحه سمت راست یک عکس بزرگ از محصول قابل استفاده قرار داده شده و در زیر آن گالری تصاویر تا کاربران بتوانند عکس های مختلفی از محصول را مشاهده نمایند تصمیم درستی برای خرید محصول نمایند.

رو به روی آن عنوان محصول ،توضیحات اجمالی، شناسه محصول، دسته بندی محصول و برچسب های محصول قرار داده شده است.

در قسمت پایین تر جدول مشخصات محصول موجود می باشد که در آن تصویر کوچک محصول، سایز محصول، قیمت محصول، قابلیت انتخاب تعداد و دکمه خرید محصول درج شده تا کاربران بتوانند خرید خود را به راحتی انجام داده و هر تعداد از محصول مورد نظر را که می خواهند به سبد خرید خود اضافه نمایند.

در بخش پایین جدول مشخصات 3 دکمه با تکنولوژی آژاکس با عنواین توضیحات، اطلاعات بیشتر و نظرات قرار داده شده است.

با زدن دکمه توضیحات وارد توضیحات محصول نمایش داده خواهد شد .

با زدن دکمه اطلاعات بیشتر ویژگی های محصول به کاربران نمایش داده خواهد شد و با زدن دکمه نظرات نظرات کاربران در مورد محصول به کاربران نمایش داده خواهد شد.

در پایین آن نیز محصولات مرتبط به جهت دسترسی راحت تر به کاربران نمایش داده خواهد شد.

SEO Content Strategy

We build a thorough content strategy for your organization that touches upon high-level messaging.

B2B SEO

We help improve B2B companies engage buyers throughout the buyers' journey using SEO.

SEO Conversion

Conversions can be website sign-ups, increased revenue from transactions, increased purchases.

Our Strategy

In the onsite phase of the project, we helped identify key target search terms, performed technical auditing of the new website and provided guidance for the migration to the new website and the blog from a subdomain to subfolder set-up. Our creative team then developed an integrated strategy with Unum’s own in-house digital team, to create useful, engaging content on the website and externally, positioning Unum as a thought leader within the field of employee benefits.

There are no secrets to success. It is the result of preparation,
hard work, and learning from failure.
– Paul Tournier

Our team worked with num to promote internal spokespeople to journalists through by-lined articles and interviews with the national press. The team also developed and outreached case studies to key target media. These campaigns were often built around popular events and awareness days, such as World Mental Health Day and Financial Capability Week, which the client supported heavily.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به مشاوره نیاز دارید؟